Lykken er – sol og sommer
Endelig har vi landa etter tre uker på ferie i Norge. Det har vært herlig å møte familien, men jammen er både Ronald og jeg glade for at vi kunne reise hjem til Tenerife. Jeg kan ikke huske sist jeg frøs så mye, så dere kan tro vi er takknemlige for å leve på denne…